Το Romeo y Julieta είναι ένα από τα διασημότερα εμπορικά σήματα της Habanos. Το σήμα δημιουργήθηκε το 1875, από δύο νέους επιχειρηματίες που έφτασαν από την Αστούρια της Ισπανίας, στην Κούβα. Το συγκεκριμένο σήμα είναι τόσο διάσημο όσο η ιστορία των δύο εραστών της Βερόνα από όπου οι ιδρυτές της εμπνεύστηκαν την ονομασία.
Το σήμα γνώρισε διεθνή φήμη κατά τα πρώτα χρόνια του 20ου αιώνα υπό την διοίκηση του Don ‘Pepin’ Rodriguez. Ο Winston Churchill έγινε λάτρης του σήματος και μετά την επίσκεψή του στην Αβάνα το 1946, το όνομά του όχι μόνο τιμάται σε ένα σήμα, αλλά έχει επίσης χρησιμεύσει για να περιγράψει το πιο διάσημο μέγεθος του σήματος Romeo Y Julieta Churchill.
Το ισορροπημένο και αρωματικό μείγμα Romeo y Julieta είναι αποτέλεσμα επιλεγμένων καπνών από τη περιοχή Vuelta Abajo της Κούβας και το κατατάσσουν στο κλασικό μεσαίο χαρμάνι της Habanos. Σήμερα το σήμα Romeo y Julieta είναι αναγνωρίσιμο σε όλο τον κόσμο προσφέροντας μία από τις μεγαλύτερες συλλογές χειροποίητων πούρων της Habanos.
Το 2006, η Habanos, S.A. λάνσαρε το Short Churchills και το 2010, παρουσιάστηκε το Wide Churchills, που ενίσχυσε την τάση ανάμεσα στους λάτρεις του χοντρού δαχτυλιδιού. Το 2015 παρουσιάστηκαν οι Romeo y Julieta Gran Reserva Cosecha 2009 και Julieta Pirámides Añejados.
Ο Romeo y Julieta έκλεισε τα 145 χρόνια το 2020 και για να τιμήσει την επέτειό του παρουσιάστηκε η νέα «Gold Line», η πιο premium και κομψή της μάρκας. Αυτή η νέα σειρά αποτελείται από τρεις νέες βιτόλες, τα Dianas, Hidalgos και Nobles.